Esmaky hindistan cevizi yağı ben cok kullandım. Ama uzatmıyor. Sadece daha yumuşak yapıyor saçlarımı. Daxı da kullandım, hafta da bir kez, uzama görmedim ama oda baya yumuşak parlak yaptı. Bide benim saçım kıvırcık, cok belli de olmuyor uzasada. Şunda söyleyeyim. Dax saçtan zor arınıyor. Ben az az ve boya fırçasıyla sürüyorum diplerine.