Merhaba kızlar 31 günlük bebeğim var ve emziriyorum ama iştahım hiç yok sadece acıktığım da birşeyler yiyebiliyorum onun haricinde kendimi zorlarsam öğürüyorum daha kötü oluyorum. Ama sıvı tüketiyorum bol bol humana stell tea içiyorum 3 3 litre su içiyorum ki korkuyorum sütüm azalacak diye benim gibi olan var mı?