mombunny Sevgili anneler kızım 15 günlük, dün sağlık ocağından monovit d3 adında d vitamini verdiler. Bıngıldağın kapanması içinmiş. Kullanıp kullanmamak arasında kararsız kaldım . Fikrinizi öğrenmek istiyorum
Dorukmeltem mombunny sanırım herkes kullanıyor bunu bize de vermişti kullandık 3 gün sonra 4 aylık olacağız 2.şişedeyiz hala kullandırıyor doktorumuz günde 1 sefer 3 damla 😇
Balkzm_0604 mombunny kullan canım 2 aylıkken hastaneye gittik prof doktora damlayı günde 5 defa damlar 1 yaşına kadar dedi 3 aylıkken gittim dün yine sordu bırakma devem et dedi
AliCinarsMom Merhaba, sağlık ocağından bize de aynısı verdiler fakat kullanmadık. Wellcare 400 IU D vitaminini kullanıyoruz. İçeriği çok daha sağlıklı, aklınızda olsun.
Deletedmom5284 bize de onu verdiler ama beğenmedim ücretli daha kaliteli bir şey almayı düşünüyoruz eczaneden bakalım araştırıyoruz. ocean ve wellcare öneriyorlar
Gaffar93 Bende wellcare 400 kullanıyorum 1 sene kullanıcaksınız dedi prof. Doktorumuz. Anne sütünde sanırım d vit. Öyle okumuştum biyerde.
burcuu26 benim doktor obu kullanma icerigi temiz değil dedi pedia_d diye bi ilac verdi onu kullaniyoruz