Benim bebegim 1 ay 23 günlük ve ben çıldırma raddeaine geldim 10 gündür sürekli huysuzlasiyir memeyke savaş içinde hiç bir şey den memnun olmuyor gece uykusu bitik durumda allhtan saat sekizden sonra gece uyksuuna donunce rahatliyruz ama bütün gün çok zorluyor bebi nesi var anlamiyorum kızımın kaka proplemi vardi çokta olmasa çözmüş durumdayız gaz desen onuda raht bir şekilde yapiyor ama neden huysuz ağlamaklı anlamiyorum bana fikir verin ne yapabilirim şimdiden teşekkürler ❤️😏