ilknurcelik Doğumunuz kaçıncı hafta da oldu kızlar ben 38+5 haftalık spinal sezaryen oldum. 37. Haftada sezaryen olan var mı ikinciye hamileyim ve doğum kardeşimin düğünüyle çakışıyor maalesef 37. Haftada isteğe bağlı sezaryen oluyor mu? Önemli olan bebeğimin sağlığı tabiki ama 37 haftalık doğum yapma ihtimalim ne onu merak ediyorum?
ilknurcelik [bilinmeyen] bende 39. Hafta düşünüyorum inşallah bir aksilik olmazsa tam düğün haftası ama yapacak birşey yok. Şunu merak ediyorum acaba ikinci doğumda 37. Haftada sezaryen diye birşey duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum. Normal doğum başlamadan bebeği almak benim tam bir sene arayla sezaryen olacam da 37 alınabilir mi?