Eri canımm doymuyorSa vermen gerekir..benim oğlum da bugün 2 aylık oldu bugüne kadar her beslenmesinde meme ve mama vardı,çok şükür bol bol su içerek ve hep memede tutarak 4 e kadar indirdim doktor neye göre 3 dedi anlamadım..sana önerim emzirme.danışmanı sayfası var istangramda onun çayı ve solgarın arpa mayası vitamini var cok fayda gördüm