Elf_ahsn Kızlar 3 ayımızı yeni doldurduk çişli bez sayımız düştü bu normal mi idrar yolu enfeksiyonu belirtisi olabilir mi daha önce de geçirdik
Dilber Elf_ahsn ya idrar yolu belirtileri varsa muhakkak gotur. Bezinde kristallenme olur turuncu krmizi renkli flan. Ama her zman idrar azligi enfeksiyon olmuyor. Sen daha iyi bilirsin evladini tanirsin garip bir hal olup olmadigini daha iyi anlarsin
DefneRana3881 Elf_ahsn benim kızımda 88 günlük bizimki de azaldı burda post açmışlardı bikaç gün önce ve oraya çok kişi yazmıştı 3 aylık çişleri azaldı die normal galiba
Elf_ahsn Bizde 2 kez geçirdik o yüzden çok korkuyorum ama enfeksiyon zamanlarında özel bölgesinde beyaz akıntı olurdu şuan yok belki de sütüm yetmiyor 😔 24 saatte ortalama 4 bez değiştiriyoruz