Hanımlar kızım 10 aylık , 6. Ayda ek gıdaya başladığımızdan ber kaşık reddi yaşıyoruz artık dayanamıyorum önüne bişeyler koyduğum zaman biraz oynuyo ağzına götürüyo ama doyacak gibi değil tabi , kaşık reddini yenenler nolur yardım edin nasıl yapıcam ne yapmam lazım , o kadar şey hazırlıyorum ağzını açmıyo artık stes oluyorum formül süt içiyo sadce onu da azalttım karnı acıksın yesin diye yine olmuyo napıcam ben????