Bebeğim haftya 3 aylık olacak.sadece anne sütü alıyor. İlk ay her beslenmede kaka oluyodu. 2. Ay haftada bir yaptı nerdeyse kıvamı el kremi gibiydi. 3 gündür ishal gibi günde 8 kez kaka yapıyor. Doktor kaka tahlili yaptı mikrop çıktı antibiyotik kullanıyoruz ama 8 çok deil mi 😔