Misseli Kızlar 3 saatte bir net vermeli miyim talebe göre mi şekillenmeliyim beslenme konusunda (mama veriyorum) Oğlum 3 saatte hemen acıkıyor kızım 5-6 saatte bir ama tedirginim
LittleLemon Misseli mamayi genelde üç saatte bir vermeyi önerirler mamanin sindirimi 3saatte gerçekleştiği için ama ilk aylarda daha çabuk acikabiliyorlar bir süre daha iki-iki buçuk saatte verebilirsiniz zamanla mama aralarındaki süreyi arttirirsiniz
Hanimm Acıkınca kendini belli ettiriyor zaten. O zaman veriyorum ben. 2 saatte bir oluyor genelde. Bazen 1 buçuk saatte acıkıyor. 60 cc veriyorum.
Misseli LittleLemon canım 3 saatte veriyorum gazları azalsın diye ama ara açılmaya başladı bebeğim sürekli mama sonrası ağlayınca korkuyorum veremiyorum o istemedikçe
LittleLemon Misseli ben daha erken istiyor gibi anladım kusura bakma kendi açıyorsa araları zorlama zaten sadece çok iyi takip et 4 saati geçmesin çok fazla geceleri de 4-5saatte bir beslenmesi normal öncesinde uyandirmana gerek yok artık kendi düzenini kuruyor yavaş yavas