Zeynocemre ben 5 yaşında ki kızımı da bebelac ile buyuttum, simdi 4 ay 6 gunluk kizimida bebelac ile buyutuyorum. Çok memnunum kilo alimi olsun, gaz probleminin olmaması, kakasini duzenli yapiyor , 4. Ay kontrolümüzde 1 buçuk kilo almıştı ebe cok guzel dedi. Ilk kizimda aptamille basladik tam 7 ay gaz sorunu yaşadık kullanmadığım gaz ilacı kalmadi, özel gaz damlaları da yaptırdık fayda etmemişti cocuk doktorumuz mama yi değiştirmemizi söylemişti. Ne alalim dediğimizde bebelac önermişti bize . Aptamil kullanırken kizim kilo olarak hep önden gidiyordu fakat kilosuna gore şişliği çoktü yani yüzü bacak ve kolları boğum boğumdu. Doktorumuz mamayi genelde kuvozde olan bebeklere yada premature bebeklere kullandiklarini fazla kilo alimi ve şişlik yapıyormuş. Ama benim kizima yaramadı aptamil doktorumuzda önermemişti . Sonra bebelac ile tanıştık iyi ki bebelac diyorum ikinci kizimda direk bebelac ile basladik mama arayışına girmedik .