yavrusununannesii Corona geçirmiş ve iyileşmiş erkek ve doğum yapmamış çocugu olmayan bayanların negatif testini aldıktan sonra lütfen kan bağışı yapsınlar… Hepimiz corona olcaz ve plazma kana ihtiyaç duycaz lütfen duyarlı olalım bana lazım olmaz demeyin
yavrusununannesii Lütfen kendimiz için değil bari bebeklerimiz için onların dünyası güzel olsun annesiz babasız kalmasınlar 😔