Candyy Merhaba anneler ben istanbulda oturuyorum evin içi 22 23 derece bitane kızım var nasıl giydirmeliyim? sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum böyle üşür mü ? 4 aylık bu arada
sapling Candyy ben 25 te sabitliyorum sadece zıbın giyiyor izmirdeyiz. Bacaklarına döşüne bakarak anlarsanız üşüdüğünü. Bi tanıdığımız evde hiç klima açmadan çocuğun uyurken bile üstünü örtüyor 🥵
Gamze38 Benim bebeğim 22 günlük bende kısa kollu zıbın ve altına çoraplı olan pijamalardan giydiriyorum .