Kızlar 14 aylık oğlum aşşşıırı iştahsız bi bebeğim var yani aerık resmen ağlıyorum yediremiyorım
sabah 06:00 gibi uyanıyor 120 cc mama içiyor sonra bir kare yoğurt sonra uyuyor 11:00 gibi irmik meyve ceviz keçiboynuzu içiçe koyup zorla yediriyorum
sonra 120 cc mama içip uyuyor
14:00 gibi bir kase çorba yine zor bela uyku saatime kadar kaşık kaşık en son gece maması ve 120 cc mama içip uyuyor 😭😭