Merhaba anneler. Biraz saçma olacak ama ilk bebeğim konuyu mazur görün 😂 3 ay 6 günlük bebeğim var. Dün itibariyle yattığı yerden kafasını kaldırmaya başladı baya bıraksak kalkacak. Başlarda sevindik tabi gelişim gösteriyor kaslarını kullanıyor diye ama bugün aşırı sık yapmaya başladı dakikada 10 kez yapiyo nerdeyse haliyle yattığı yerde durmuyor kalkmaya çalıştıkça ağlıyor. Sürekli mızmızlanıyor. Yerine koyup iki dakika lavobaya bile gidemez oldum önerileriniz nedir başına böyle bir şey gelen var mı ?