Geçmiş olsun canım bnm kızımda geçirdi asi tarihini net bilmiyordum araştırdığımda geçmişti malesef.doktorumuz hastanede de sadece serum takılacak başka birşey yapamıyoruz dedi bol bol emzir su ver dedi bulantı ve ishal için ilaçlar verdi şükür 1 hafta 10 gün derken atlattık.ama çok zor bir dönem gece gündüz hiç uyku yoktu ve sürekli ishal kaka yapıyordu ve dolu dolu kusuyordu buda bebeğimi halsiz huzursuz yapıyordu .Allah’ım düşmanının başına vermesin gerçekten.bebegin anne sütü alıyorsa naçizane önerim bol bol sürekli emzir olabildiğince fazla .🌺