Merhabalar, 4 aylık bebekleri olan annişler nasıl gidiyor acaba günlerinizi nasıl geçiriyorsunuz bebeklerin uyku düzenleri nasıl ne gibi aktivite ler yapıyorsunuz dönme, başı tutmagibi hareketleri rahatlıkla yapabiliyor mu bebişler ve bir de son olarak dil gelişimleri nasıl sizler nasıl destekliyorsunuz paylaşalım konuşalım 😊