Merhaba kızlar oglum 2 buçuk yasında 2 kez denedik ama tuvaletini tuttu hic yapamadı
Beze bile yapmakta zorlandı
Bugün yine basladik sabah ama hic söylemiyo ciş var diye yapıyo hiç tuvalete yapmadı
anlatıyorum guzelce ama tamam diyo sonra yine aynı normal mi sizce ?
Siz kac gunde tamamladınız ? Bi anlatır mısınız nasıl başladınız?