Civcivinannesi Anneler bahçede bal kabağı yetiştirdik 2-3 sonra koparıcaz ama bebeğim bir ay sonra ek gıdaya geçicek temizleyip dilimlesem poşette buzlukta saklanır mı yumuşama pörsüme olur mu
Annemmmm Civcivinannesi ben koydum canım dilim yapıp ona kullanacağım Zaman kac dilim istiyo Sam çıkartıp çorba püre vs kullanıyorum büyük birşey ve her defasında taze bulamayız bulsak kalanını değerlendirmek zor küp küp kesip difrize atabilirsin
AdasuAnnesi Civcivinannesi hic bisey olmaz cnm ben kullanıyorum tek cıkarmalık olacak sekilde dilimle paketle koy 🙃
Deletedmom348 Civcivinannesi Acaba dalından kopsa öylece serin yerde dursa buzdolabı dışı bozulur mu ki?
Arasannesi Civcivinannesi kaynanam koymustu ve cıkarıp pısırmek ıstedıgınde lastık gıbı oldugunu soyledı valla ben denemedım ama.oyuzden hıc koymadım ben acıkcası
Merve-HanifeDuru Bebeğe zamanında ayında ve taze verilmesini söylüyor doktorlar buzluktan birşey yedirmemeniz lazım 🌺
Civcivinannesi Teşekkür ederim hem taze bulamam hemde ilaç atılmadan yetiştirildi büyükte oldu buzlukta saklayacağım
Sinejan Deletedmom348 bayagı gidiyo eger soguksa biz cok yedik köyde öyle rahmetli nenem saklardı süpriz die yapar yedirirdi 😁 o zmnlar fiffiriz yoktu 🙈 ama ben getirip attım biraz yumuşak oluyo tatlıya ama bebişlere oluyo
Civcivinannesi Deletedmom348 aslında hiç kesmesem sanırım durur ama zaten 1 tane var oda çok büyük tabi mecbur kesicem
Deletedmom348 Sinejan Evet ben öyle yapmayı düşünüyorum. Şimdi kargoda zaten bal kabağı 🎃😆 Gelsin yeri hazır😎 Eskiden dipfriz mi varmış😆
Deletedmom99 Ben dilimleyip derin dondurucuya koydum ama bebeğe vermedim hiç hep tatlı ve pastalarda kullandım yapınca tadı aynıydı bi değişiklik olmadı
Arasannesi Civcivinannesi birinden bıze gelmıstı bal kabagı ve kaynanam hemen pısırmeyecegı ıcın atmıstı dondurucusuna.Ki o herseyı atar genelde.tecrubelıdır bu konularda.cıkarıp yapmıs bana sakın atma buzluga yıyemedık çöp oldu lastık gıbıydı dedı ben de dırek pısırmıstım zaten.daha sonrasında da hiç koymadım bosuna
RundownMom Civcivinannesi saklanıyor ama tadı hiç güzel olmuyor ve çok fazla sulanıyor.Her şeyi zamanında vermek en doğrusu.