Bebeğim 11 aylık arkadaşlar. Covid19 pozitifti sonra bana bulastı. Benım malesef ciğerime inmiş. Dr emzirmeyi kes dedi. Ama oglum hastalandıgından beri suyu bile içmiyo tamamen memeye döndü. Ne yapabilirim bilmiyorum. Emzirmeye uygun ilaç 1800 lira. Şu an almam imkansız. İlaçsız atlatan var mı ciğerin3 inipte 😭😭