Elif00 benim bebegim dogumdan sonra yogun bakımda kalmıştı emmediği için sütüm artsın diye size yazdıklarımı yedim kuruyemişler falanda ayrıca 2 saatte bi iki göğsümü de 15 er dkka toplam yarım saat yani sağım yaptım. İlk gün 10 ml bile gelmeyen sütüm 9. Günde 75 mle cıktı sonra bebegm cıkınca sağım yapmadım emmesi kuvvetlenmişti sadcee emzirdim şuanda emiyor siz bebeğinizin midesi bulansa sa deneyin emmesi için ısrarla, ama sagımı sık sık yapın ki sütünüz artsın