Bizde iki ay 18 günlüğüz Allah’a şükür uykularımızda problem yok ama bizde sürekli ayakta gezmek istiyoruz ayakta uyumak istiyoruz. Emzik konusunda da herseyi denedim avent aldım tutmadı ucuz emzik aldım onu da almadı kauçuk deneyim deyip chicco aldım hiçbirini tutmadı en son ellerini ağzından çıkarmıyor diye son bi şans verip bibs aldım ama onu da tutmadı nasıl tutturucam bilmiyorum 🤷♀️