sizdenbiri34 Vinividiviciii yengem almış oğluna biraz boyutu küçük sallanan kısmı çıkıyor tekerlekleri kalıyor öyle de sürebiliyor ama tabiki yeğenim sevmedi
Merveeenurr Vinividiviciii kullandık biz. Güzel eğlenceli. Smdi oğlum 14 aylık. Üstüne çıkip ayakları üstünde durmaya başladı. E haliyle tehlikeli olduğu için kaldırdım smdilik. 😅
ehlenmomyy Vinividiviciii sallanan degilde at seklinde bisiklet gelmisti bikacc ay once arkadan bizim tutup surebilcegimiz kulpta var kimse almadi diye depoda kalms 60 tlye almistm indirimde🙊
Nurtupu Vinividiviciii kızım 19 aylık ama alındığında daha 1 yaşında bile değildi. Üstüne bindiğinde ayakları havada kalıyordu. Ama o zamandan beri seviyor binip sallanıyor. Şimdi bazen sallanan aparatı çıkarıyoruz bisiklet gibi kendisi sürüyor. Güzel yani