asilimm Cansu_ertem orası da öyle aslında biz insanoğlu işte herşeyin en iyisi olsun istiyoruz haklisiniz..
Cansu_ertem asilimm siz rahat olun. Allah vücudumuzdan süt getirecek kadar mükemmel yarattıysa sütümüzü de onlara en mükemmel şekilde yaratmıştır
Esnakdnz asilimm aynen canım bana öyle demişti ilk suyunu alıyo ondan su içirmiyormuşuz sonrasında yağ kısmını alıyo kilo ve doyurucu olan kısmı en son alıyormuş
bitterdelisi24 asilimm ben yemıyodum :( ama b12 eksıklıgını arastırım dedım :( yumurtanın ıcınde b 12 cok varmıs bende artık hergun yiyorum mecbur