Muhammedyusuf merhaba, 7 aylık oldu oğlum ve hala dişi yok. Maşallah sizinki elini çabuk tutmus🧿☺️
tabi ki doktorunuzun görüşü daha doğrudur ancak benim doktorum hep 6. Ayında doğum kilosunun 2 katına ulaşması yaşında 3 katına ulaşması normal olan der.
3000 kg doğdu oğlum ve yaşında doktorumuzun beklentisi 9-10 kg arası olması.
Belkide sütünüz yettiği için mama yemek istemiyordur.
siz evde örnek alıp 1 saat içerisinde laboratuvara, hastane aciline ya da tıp merkezine götürürseniz tahlil yapıyorlar. İçinizin rahat etmesi için bence yaptırın. Ben biraz pimpirikliyim. Oğlumda alerji var. Doktor istemede bile ara ara yaptırıyorum valla 😋