Kızlar merhaba doğumdan 51 gün sonra kanamam başladı başlarda adet olduğumu düşündüm ama benim adetim 5 gün sürer ve 3. Günden sonra azalırdı. Ama bugün 6. Günüm ve kanamam hiç azalmıyor sürekli geliyor. Ağrım sızım da yok normalde çok adet sancısı çekerdim ama bunda hiçbir yerim ağrımadı. Doktora gitmeli miyim yoksa doğum sonrası ilk adet böyle fazla mı oluyor?