2,5 aylık bebeklerinizle ne oyunlar oynuyorsunuz? Balkona çıkartıp dışarıyı seyrettiriyorum çocuk şarkıları açıp birlikte söylüyorum beni seyrediyor, evi gezdiyorum eşyaları söylüyorum(bu senin odan beşiğin vs diye) gündüz uyuma süresi baya azaldı çok sıkılıyor çıngıraktan başka oyuncakta almadım neler alabilirim başka? Siz bebeklerinizle nasıl zaman geçiriyorsunuz?