Sev-sev Merabalar ben oğlum doğdu doğalı prima kullanıyorum şuan 3 ay 16 günlük fakat bişey farkettim çiş yaptığı zaman primada çok kötü kokuyor dıştan kokladığım zaman aynı durumu farkeden oldumu
Sev-sev Evet emmesi güzel sarı duruyor kötü kokuyor 3 veya 4 çişli bez değişiyorum 2 defada kaka yapıyor çokça terliyor ama üstten bezi koklayınca kötü kokuyor çiş yeri anlamadım gitti