F-Betul merhaba botoks çok rahat bi işlem doktorum muayene ettiği yerde hemen yaptı beş dakika bile sürmüyor açıkçası çok acıdı da diyemem normal iğne acısı sonra da günlük hayatıma devam ettim hatta 3 saat fln yol gittim ama bazı doktorlar anestezi ile yapıyormuş ama bence çok basit bi işlem di 2 çatlağım vardı biri kapandı biri kapanmak üzereydi o bi tanesi bi türlü kapanmadı oda bi kapansaydi tam anlamıyla ise yaramış olacakti