Hanımlar merhaba hamilelkten once lazere baslamstm ama gdemedm ağda yaptrmstm onada devam edemedm hamilelik döneminde de mecburen jilet temzlgı yaptm epudral sezeryan oldum göbegmın alt kısmından kestiler ve ordada tüylenme var ve ben hâla jiletle temzlk yapyorm orayı temızleyemıyorm veetin kremlerinden almstm oda zararlı dye yazılar okudum dikişin üstünü nasıl temızleyeblrm jiletle keserm dye korkuyom önerisi olan varmı ?