Kızlar oğlum 16 aylık oldu doktorumuz a ve b grubu tek doz yeterli olur sağlık ocağında 1 ay arayla yaptırabilirsin dedi demin gittim uyuzluk ettiler yok onlar yapamazmış doktoru yapacakmış e doktor yaparlar dedi dedim yapmıyoruz dedi hatta doktorum sağlıj ocakları yapıyo bi daha boşuna muayne ücreti ödeme demişti 😩