Momkids Normalde her ay bir kilo alan bebeğim bu ay 200 gr aldı var mı başka kilo alımı yavaşlayan bebişler. Doktorumuz bazen alımın yavaşladığını hatta durduğunu bile söyledi. Gelecek ay da böyle olursa mama takviyesi yapmam gerekicek sanırım
Tugbaca Momkids evet bizimde öyleydi 400 gram almıştı mama takviyesine başladık 600 gram alması gerekiyor altı alımında takviyeye başlanıyor
eymenveuras Momkids bende aylık en az 600 gram alınması lazım diye biliyorum alt sınır 600. Kilo alımı durması 1 ve 2 yaştan sonra oluyo daha çok ama ilk 1 sene en az 600 gram alınmalı
eymenveuras Momkids hiç üzülme canım benim ne yapsak da nasipleri kadar emiyolar. Benim ilk oğlum 4 ay emdi gerisi mama. 2.oğlum da şuan 2,5 aylık doğduğundan beri günde 1-2 kez anne sütüne takviye mama alıyo. Yeterki karınları doysun ve sağlıklı olsunlar🤗