Deletedmom349 Bulaşık makinem daha 3 aylık ama nedense kokuyor sıyırmadan bulaşık koymam çok doldurmam her gün de en az 1 kere çalışır ama kokuyor nedense filtresini de temizliyorum mutfağım çok sıcak etkisi olurmu nasıl önlerim kokmasını 🤔
Simay41 Deletedmom349 bende de aynı dert var bende bekleyim bakalım. Limon koydum hiç bir etkisi olmadı midem bulanıyor resmen. Daha yeni makina ama yine de kokuyor sıyırıp koyuyorum, aynı😪
defnesmomm Deletedmom349 makinanız daha çok yeni imiş, müşteri hizmetlerini arayıp danışın bence. Garantisi filan varsa gelip bakarlar sorununjz için
[silindi] Makinayı boşalttığı biz zaman biraz kapağı açık kalsın ve havalansin birde içine koku alırsanız daha iyi olur bide ben çok az çamaşır suyu döküyorum kapağına oda kokuyu baya önlüyor 2 gün çalıştırmasam bile.
Simay41 [silindi] sürekli çamaşır suyu koyuyorum, her yıkanmasında açık bırakıp havalandırıyorum değişiklik yok aynı 🤢
Deletedmom349 [silindi] havalndırmak ta çözğm olmuyor ki koku da alalım bakalım nasıl olucak bende sıkıyorum fısfıs a doldurdum ozon da pek etkisi olmadı
Deletedmom349 HonKiPonKiDoNiNo limon da hep bulunduruyorum içinde ama işte etkisi olmuyor istediğim mis koku yok ne yazıkki
Deletedmom349 Sum87 denemedim canım hepi topu 3 ayda 1 ay kullandım eve 0 almıştım geçmeden önce taktığım için
Deletedmom349 defnesmomm 3 ay oldu alalı 2 ayı da hiç kullanmadım başka evden taşındığım için direk bu evime göndertmiştim
Deletedmom896 Deletedmom349 filtresini her yıkamadan sonra temizlemeniz gerekmektedir ben öyle yaptım kurtuldum
Tontisimm Deletedmom349 canım benimde öyle kokuyordu bulaşıkları 2 kere yıkar olmuştum.. bulaşık makinesi temizleyici aldım calgonun 70 derecede çalıştırdım şimdi misler gibi kokuyor filtreyi falan yıkasan da o borulardan geliyor koku ama bu temizleyiciler işe yarıyor.
PervinY Deletedmom349 Benimkinde de oluyor ya bazen. Klorsuz çamaşır suyu koyuyorum çok az o zaman kokmuyor. Çok bekletmemeye çalışıyorum özellikle yumurtalı bulaşıkları 🤢 Ayda bir kere makine temizleyicisi kullanıyorum.
Cihangiriinannesii Deletedmom349 Bizimkide aynı 3 sene oldu alalı aldığım günden beri kokuyor nerdeyse anlamadım gitti. Sürekli makine temizleyici kullanırım bulaşıkları aritmadan atmam koku kullanırım hala kokuyor hala kokuyor. Üşenip serviste çağırmadim kaldı valla oule
HonKiPonKiDoNiNo Bilemedim o zmn bende hic koku.yok 3.5 yildir kullaniyorum.. 6 ayda bir makine temizleme yapiyorum ama Deletedmom349
Sum87 Deletedmom349 sıcaklar büyük etki temizleyici kullanın farkı mutlaka görürsünüz ve havalandırın içini benimde öyleydi şuan geçti