KucukAslancik Lazere gitmeyi düşünüyorum artık bıktım bu batıklardan. Bacağımın üst bölümü kırmızı kırmızı sivilce gibi duruyor ya. Sıkıyorum içinden minicik iltihap çıkıyor. Allah aşkına nedir bunun çaresi, nasıl çözüm buldunuz, yaşayan var mı bu durumu?
03saliha06 KucukAslancik ah ah aynısı bende de var her banyoda kese yapıyorum az faydası var kuaföre sordum jilet yap dedi onada cesaret edemedim🤔ağda yaptıktan sonra sanki hiç ağda yapılmamış gibi duruyor sinir bozucu gercektende
Arenn KucukAslancik ben lazer le rahatladım dr önce kıllardan kurtulman lazım demişti dediği gibi de oldu
KucukAslancik HonKiPonKiDoNiNo ay geçmiyor ya hiçbir şey fayda etmiyor. Kafama taktıkça da çoğalıyor sanki.
KucukAslancik 03saliha06 allahın belaları ya nefret ettim bacaklarımdan. Hamileyken başladı bu durum bende. Daha da geçmedi. Eskiden hiç yoktu böyle bir sorunum 😣
03saliha06 KucukAslancik bende öncedende vardı ama bu kadar fazla değildi dar giyince oluyormuş tayt falan giyince artığını söyledi kadın benim o yüzden oldu galiba
KucukAslancik Gunesmavi anlattığım gibi miydi canım seninki de böyle kırmızı bazısı kahverengi pütürlü değil ama sıkınca iltihap çıkıyor 😣 delircem ya randevu aldım ay sonuna inşallah ben de kurtulurum bu batıklardan
KucukAslancik Arenn peki lazerle der altındaki kıllar nasıl yok oluyor? Ben de randevu aldım buz lazer yapıyor gideceğim yer siz hangi lazeri yaptırdınız
Gunesmavi KucukAslancik Aynen öyleydi valla şimdi pürüzsüz oldular ben artık iğne batırıyodum çıksınlar diye
Arenn KucukAslancik benim zamanımda buz lazer yoktu alexandirate mi neydi sanırım içindeki kıl kökleri öldüğü için düzeliyor kese de yaparsınız zaten lazerden 1 hafta sonra falan kese yap demişlerdi bana
KucukAslancik Dn123 kaç seans gittiniz? Ya genelde iyi yorumlar okudum hep😔 offf yaa nedir bu çektiğimiz
Hulyamelek Ben lazer yaptırdım o da ise yaramadı haftada bir kese yapıyorum o da yok doğumdan sonra çoğaldı napiim ben de takmıyorum artık 🤷
KucukAslancik Hulyamelek kaç seans gittiniz? Of ya kesin kurtulcam diye seviniyordum demek iyi sonuç almayanlar da varmış😣
Dn123 KucukAslancik 1 sene gittim aralarda kontrol lazerlerine gittim buz lazere gittim ben. Batıklar için azalır ama tamamen bitmez arada jilet yapacaksın dedi . Ama jilet yapacaksam neden lazere gideyim ki. Belki iğneli epilasyonda bitiyordur bilmiyorum. Ama kesele bol bol. Kayısı özlü bir krem vardı. Onunla keseliyordum. Kesin bir çözümü yok malesef
Hulyamelek KucukAslancik valla ilk 8 seans gittim bitiş garantiliyei hiç ise yaramayinca güzellik salonu bir 8 seans daha verdi yani 2 yıla yakın gittim az kıl çıkıyor doğumda yapmama rağmen ama kırmızı noktalar geçmedi 🥺😔
KucukAslancik Dn123 çok üzüldüm ya sizin adınıza. Randevu aldığım yerdeki kadın da kesin ve etkili çözüm için iğneliyi öneriyorum sana dedi.
Papatya0205 KucukAslancik ağdadan sonra bol yağla bir gün sonra çok iyi bir şekilde kesele benimde çok fazlaydı şuan tertemiz
Papatya0205 Deletedmom265 hmm o zaman cilt yapısıyla alakalı mesela benimde yüzüm gözenekler ne yaparsam yapıyım kapanmıyor anneminde öyle ona çekmiş senin bacaklarda belki ondan geçmiyor olabilir
bimohr1406 KucukAslancik lazer en etkili yöntem batıķ olmuyor birde cildiyeye giderseniz krem veriyor ağdadan sonra sürünce batıķ olmuyor
sinemsiv KucukAslancik Jilet, kese vs bana hiç fayda etmedi. Düzenli de yapıyordum. Lazere başlayınca yavaş yavaş azaldı ve geçti çok şükür imkanınız varsa lazer her açıdan avantajlı
KucukAslancik sinemsiv hangi lazeri yaptırdınız acaba? Bir de batıklarınız benim anlattığım gibi miydi
sinemsiv KucukAslancik Alexandrit yazılışı yanlış olabilir. Benim vücudumun her yeri batığa meyilli her yerinde oluyordu aynı dediğiniz gibi kırmızı benek benek ve leke gibi yara gibi bazıları. Deri altında kıl köküne atış yaptığı için batıklara da etkili oluyormuş. Aşırı memnun kaldım böyle olcağını bilsem daha önce giderdim öyle söyleyeyim