İlk olarak oğlum oda spreyi kutusunu bulup açmış içi boştu ağzını filan kokladım koku alamadım ama emin olamadım birşey olur mu ?
Binamızda covıt pozitif var ve herhangi birşey yapılmıyor sadece bina dezenfekte olucakmış sizinde öyle mi oldu ?
ve son olarak kehribar kolyeyi yıkamak gerekiyor mu evet ise deterjanla vs mi?
şimdiden teşekkür ederim 🌸