Hamza123 sarılık 5. günde en yüksek değerine ulaşır. Eğer 15 gün boyunca sarılık olmadıysa sarılık tehlikeniz geçmiş demektir. Tabii sarılığı yok diye doktorun ölçüp söylemesi gerekir. Cildinden ateş ölçer gibi bir aletle ölçülüyor sarılık değeri. Altını açın, çenesinin altına hafif sert tık tık yapın parmağınızın arkasıyla. Mutlaka uyandırıp emzirin. Sarılık riski yoksa ve doğum kilosuna ulaştıysa uyandırmana gerek yok demişti emzirme danışmanım. 3 saat sonra kendiliğinden uyanıyordu. Ama iyi doyurduğumdan emindim ben. 45dk-1 saat her iki memeyi de emzirmek için pes etmeden uğraşırdım. ☺️