Asyabebek yaklaşık iki haftadır düzenledim ben çünkü işe başladım ve dr da emme aralığını uzat demişti. Önce on dk yirmi dk derken iki saate çıkardım bir süre sonra alıştı zaten bazen iki buçuk üç saat de olabiliyor hemen uyum sağlıyorlar süre uzatırken oyunlar oynadık evde gezdik vs oyladım belki diş donemi olduğu için de sürekli emmek istiyor olabilir bebişin bu arada biz 4 ayı dolduruyoruz ptesi dr üç aylık iken beslenme aralığını üç saate çıkar demişti tabi ne mümkün hastalık aşı derken tekrar başa sarıyoruz