Prensessliya Bir aylık bebek kaç dakika emer ? Ve kaç saatte bir emer ? Bebeğimin meme reddi vardı yeni emmeye başladı doyuyor mu diye endişe ediyorum
Melisa_c Prensessliya gündüzleri saat başı emdir geceleri iki saate bir emdir yaani ne kadar emmek isterse dakikası yok bu işin
Gzde07 Prensessliya bende doğum yaptığımda doktorlar 2saatte bi emzirin dedi öncesinde vermeyin dediler ısrarla benimde ilk çocuğum olduğu için bilemedim denileni yaptım ama yapmaz olaydım zaten küçük olduğu için çok çabuk yoruluyor emmeyi bırakıyo tam doymuyo ki 2saat beklesin bu yüzden sarılık bile olduk 😒sık sık emzirmelisin bence zaten doyduğunda kendisi bırakır yada emmez ☺️
Derenasli Prensessliya saatini bilmiyorum da nezman emmek istese verdim 4 10 dk arasi emip birakiyo 3 kilo dogdu suan 4700 38 gunlugz doktora kusuyor dedim iyiki kusuyor yoksa catlar 3 saatte bi emzir dedi bebegm az emdigi icin emmek istiyor ne yapcam bilmiyorum
Pelin55 Prensessliya 34 gunluguz 1 haftadır cok huysuz gazimiz var gazimiz olmadigi zamamlarda da surekli uyuyor ben kaldiriyorum 1.5 _2 saat gece 2 _3 saatte bir kalkiyor tek gogus emiyor oda en fazla 7 dk 1.aya kadar kadar tek gogus yetiyordu ama simdi yetiyormu bilmuyirum haftaya kalca cikikligi icin gidec2z ozaman belli olur kilo alimindan diyoruz
Nejlazafer Bebeğinizi saate göre emzirmeyin derim..özellikle 3 ve 4.aya kadar..şuan size ve ten temasna çok ihtiyacı var..sürekli emzirin..ne kadar çok emerse size olan güveni o kadar artar..bol sütlü günleriniz olsun..
Nejlazafer Ayrıca doyup doymadigini da bezinden anlayabilirsiniz..altını değiştirirken bezin islakligini kontrol edin..ne kadar çok çiş o kadar tok karın :)
Prensessliya Gzde07 benim bebeğim de sarılık geçirdi fototerapi aldı o yüzden biberona alıştı beni emmedi , silikon uçla Bugün emmeye başladı o yüzden sarılığı tekrarlar aç kaldır diye korkuyorum en iyisi bir saati geçirmeden emzirmek
Gzde07 Prensessliya kesinlikle ,doymadığını düşünürseniz emzirdikten sonra çay kaşığıyla mama verebilirsin biz öyle yapmıştık gerçekten de doymuyormuş
Derenasli Prensessliya 38 gunluk canim bana kalsa her saat emziririm ama cok kusuyo burnundan falan geldi gecenlerde doktorda oyle diyince korktum
Oyacan34 32 günlük bebeğim saat başı 15 dk emiyo doktor 2 saat dedi ama asla 2 saati beklemiyo çığlık çığlığa oluyor napmam lazım bilemedim sizlerde böyle olan varmı