Merhaba 4 ay 21 günlük bebeğim var bende aynıydım 1 hafta oldu biteli ama arada bir çok minnak şekilde nokta kadar kan görüyorum hala. Ben 4. sezeryan ve tüplerimi bağlattım. Sonra 60 güne kadar normal denildi bitmedi 75. Günde kontrole gittim ve bebeğin doğumdan sonra vucudumun atması gereken zarı pisliği falan varmış bunları atmamışım. Ve anestezi altında kürtaja karar verildi kürtaj oldum. Sonra 6 gün leke halinde yine devam etti ardından agrılı şekilde 3 gün yoğun kanama oldu tekrar kontrole gittim içeride biriken kanı 1 hafta veya 20 günde vucudun atıcak denildi 20 günün sonunda yogun Bi kanama daha oldu muhtemelen adet oldum diye düşünüyorum doktorum 10 günde kesilirse adettir dedi eğer geçerse tekrar muayene dedi ve 13 gün böyle devam etti. 20 günde leke halınde 2 gün temiz 3. Gün leke halinde son 1 haftadır tamamen bitti inşallah. Siz bu kadar sorun yaşamadan bitirirsin ama doktora gidin gitmeden bilemiyoruz. Geçmiş olsun