Merhaba,
Bebeğim 3 ay 29 günlük 1 ay sonra işe başlıyorum ancak bebeğim ne emzik ne de biberon kabul etmedi Lansinoh marka biberonu ve wee baby yumuşak uçlu biberonu almadı doktorumuz şırınga ile yada kaşıkla besleyin diyor, kaşıkla beslenilmesi hem ek gıdaya geçerken sizi zorlamaz demişti ancak aklımda şu sorular var;
Bebeğim kaşıkla alsa dahi uzun sürede yiyecek bu sebeple sütü bırakabilir mi? Yada süt yedirme aşamasında soğursa o sıra da tamamen bırakırsa neler yapabilirim
İşten eve emzirmek için gelme şansım yok başka ne yapabilirim