Bebeğim doğduğundan beri mama+meme şeklinde gidiyoruz aptamil kullanıyorum mama olarak fakat kilosu az ilk zamanlarda çok iyi almıstı ama artık 2 ayda 500 gr falan alıyo ek gıdaya basladık 8 aylığız şuan sizce mamasını değiştirmeli miyim? Ve öneriniz nedir ?