OmerAybars Merhaba hanımla 4 aylık bebeğim var 3 numara cırt bez kullanıyorum, külot bez denemek istiyorum ama emin olamadım.kullanan var mı önerir misiniz 😊
beyzabali76 OmerAybars külot bez için her defasında pijamasini çıkarmak gerekiyor şimdi çok sorun değil de havalar soğuyunca gece felan sorun olur
OmerAybars kivirciginannesi beyzabali76 Hilalalp beyzabali76 Hazalinannesi Fatma8988 çok yardımcı oldunuz hepinize teşekkür ederim güzel anneler ❤️
Hilalalp beyzabali76 benim oğlum aşırı hareketli öyle böyle değil cırtlı bezi asla takamiyorum çünkü bezlerken asla sabit durmaz ayağa kalkar kaçar. O yüzden külot beş kullanıyorum ayaktayken bile takabiliyorum. 13 aylik olucaz böyle hareketlenmeye başladığından beri külot bez ❤ ben 😁😁
beyzabali76 Hilalalp Benim oğlum daha 3 aylık olduğu için cirtli bez kolay oluyor tabi hareketlenince eminim ki zor olur