nuuluuuu24 ben once gündüzu biraktim oda şoyle, gunduz 2 kere uyur. O uyuyacagi zaman evde salincagimiz var tasinabilir katlananlardan sever onda uyumayi ona koydum emzirmeden sevdigi ninniyi ilahiyi falanda actim emzirmeden salladim baktim uyuyor.😃 sonra 2. Uyku da ayni sekilde emmeden uyudu salincakta ben şok 😄 zaten uykusu iyice gelince salincaktada sallayinca az miziklansada uykuya yenik dusuyor 😊 baktim iyi gidiyor gunduzu bi sekilde yaptik 1 hatta boyle. Baktm geceleri sutum azaldi bu yuzden sinirleniyor uyuyamiyor dedim hadi bismillah gece emmesininde sirasi geldi. Tam aksam oldu emmek istiyor uff oldu bitti dedim surekli uyutmaya calistim cok agladi istedi gogsume dokundugnda uff bak acidi uff oldu dedim ama uff oldu ne demek oldugnu tsbi bilmesi gerek oyle oyle anlayacak. Sonra tabi gene baya agladi bende agladim 😄 hep kucakta salladim cok krize girdi yuzunu yikadim oyuncaklar gosterdim sakinlestirdim bak kediler pispis yapmis kuslar pispis yapmis sende yap dedim sonra gene kucagimda sallamaya basladim bi sure sonra gene agladi krize girdi. 1 hagtada boyle surdu ama eninde sonunda alisiyor surekli uff oldu de kesinlikle bidaha acma zaten 3 gun vermedikten sonra emzirmek haram olurmus cocuga. He bu arada ayran cok severdi uyumadan once hep ayran icirdim sut severse inek sutude verirsin.