Balyanak-aliayaz 1 haftadır karantinadayız 1 buçuk yaşındaki bebeğim ve ben pozitif çıktık korona bizede geldi 😔 ne kadar dikkat ederseniz edin . Ben bu konuda aşırı titiz bi anneyim ama başımıza geldi lütfen mecbur kalmadıkça çıkmayın dışarı, kimseyle görüşmeyin 😔
ANAYIMBENANAA Balyanak-aliayaz malesef bu illet hepimize gelecek ne yaparsak yapalım😏 çok geçmiş olsun hemencik atlatın, şafi ismiyle şifa versin rabbim 🤲
Balyanak-aliayaz Guligul biz pozitif olduğunu bilmeden aile hekimine gittik boğazı enfeksiyonlu dedi ama bu şikayetle gelip pozitif çıkıyo bebekler dedi antibiyortik ve ateş düşürücü verdiler 3 gece ateşliydi yavrum daha sonrasında ilaç vermediler çünkü ateşi filan düşmüştü 3 gün sonrasında . Ekstra bi ilaç tedavi vermediler
Merve-HanifeDuru Çok geçmiş olsun 😞 Rabbim tez zamanda hem bebeğinize hemde size Şifa versin 🤲🏻 Dışarıda gezenlere birşey olmuyorken evden çıkmayan bizlere oluyor sakınan göze çöp batıyormuş ciddi 😞
Balyanak-aliayaz Merve-HanifeDuru kesinlikle öyle anlam veremiyorum adam seçiyo bu illet diyolardı gerçekten doğruymuş
Guligul Balyanak-aliayaz anladim tesekkur ederim. Gecmis olsun insallah atlatir ve bir daha da kapmazsiniz.
Balyanak-aliayaz Guligul amiinn inşallahh Rabbim kimsenin yavrusuna yaşatmasın bizler bi şekilde atlatıyoruz
Merve-HanifeDuru En hafifini atlatmanız dileğiyle gerçekten zor bende atlattım kızımda yoktu şükür bir şekilde bulaşabiliyor şaşılası bir durum Allahım bir an önce bizi kurtarsa şu illetten herkes isyanlarda ☹️Balyanak-aliayaz
Balyanak-aliayaz Minik0212 şuanda iyi çok şükür gerçekten bebekler çok zor atlatmıyomuş bebeğim ateşli ve iştahsızdı ben üşüttü diye düşünmüştüm sonra ben pozitif çıkınca bebeğime de test yaptılar o da pozitif çıktı🥺
Balyanak-aliayaz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben koku alamadım direk aklıma geldi zaten koku ve tat yoktu testten sonra sırt ve baş ağrısı oldu şiddetli, halsizlikte cabası buna şükür diyorum🤲🏻 En azından evdeyiz hastane daha zor olurdu bebeğimle diye düşünüyorum
Balyanak-aliayaz Perissmom inanın hiç bi fikrim yok düşünüyorum ama yok bulamıyorum nerden olabilir diye