Bebeğimiz 2.5 aylık, aynı şekilde doğduğundan beri gece gündüz ağlama krizleri olurdu. Kilosu biraz düşük doğduğundan mama takviyesi de verdik.
Acil doktoruna bile gitmişliğimiz oldu, o kadar çok ağlıyordu. Acil doktoru kolik bebek dedi.
Damla önerdiler, masaj önerdiler, kiraz çekirdeği önerdiler hiç biri işe yaramadı. Sadece wind salbe krem az işe yarıyordu.
- ay kontrolüne gitmeden 2 gün önce hafif kan izli ve mukuslu kakasını yaptı. Doktor süt alerjisi var dedi. Raporlu mama verdi. Diyete girilmesi gerekti. Bütün süt ve ürünleri, yumurta, domates, kuruyemiş vs. hepsi kesildi.
Bebeğin gaz sorunu gitti. Sorun süt alerjisiymiş.