Papatyaseverr ElifEslem olabilir kuşum en temiz damla bu markanınmış oyle okudum doktorumda bunu önerdi öyle aldım kaç aylık bebeğin kaç damla veriyorsun
Papatyaseverr ElifEslem ay evet biz eczaneden 80 tlye aldık bu kadar kazık olamaz internette cok daha ucuz
Papatyaseverr ElifEslem teşekkür ederim kuşum öyle yapacağım ne alsam eczaneden nerdeyse iki katına geliyor yazık günah iyice dolandırıcı olmuşlar
ElifEslem Papatyaseverr valla bn kendim araştırdım aldım doktora gidemiyoruz sadece sağlık ocağı rutin aşılar kilosuna göre 6 damla veriyom
nicu Papatyaseverr 13.5 aylık canım 4 aylıkken 5 damla ile başladık. 10 damla kullanıyor 3-4 aydır. Zaten iki şişe çıkıyor içinden biz hala ikinci şişeyi açmadık bayağı uzun süreli gidiyor
nicu Papatyaseverr evet doğru içindeki demir miktarını kilo ve aya göre hesaplayıp arttırmıştı bizim doktorumuz
Papatyaseverr ElifEslem bizede 8 damla dedi doktorumuz sağlık ocağındaki ebeye her kontrolde kamla sayısını arttırıyor diye sebebini sordum oda kilosuna göre arttırıyor dedi her ikisinede gidiyoruz biz tedbirleri alıp 😊
ElifEslem Papatyaseverr kaç kilo bebeğiniz bizimki zayıf biraz 6500 ondan 6 yeter bence sağlık ocagındaki hemşire de bşley demedi aşıya gittiğinde
Papatyaseverr ElifEslem 8450 nerdeyse her gittiğimizde 1 damla arttırıyor doktorumuz tatlım bende daha bu ay öğrendim hiç bilgim yoktu böyle birşeyden