Minikannesi00
Bende lansinoh elektrikli var.
Aynı şekilde sizin bebeğiniz gibi ilk gelen sütü çok güzel emiyor ama sonra azalınca ememiyor. Maalesef bunu elektrikli mak da sağamadı.
Hastane tipi kiralamak zorunda kaldım.
imkanınız varsa cevrenizden birinden deneyin öyle alın derim. Ben boşuna almış oldum.