Minikannesi00 Kızlar almayı düşünüyorum da sütüm çok fazla değil bebeğimi emzirdikten sonra 50-60 cc anca çıkıyor . Bu pompa işe yararmı bilmiyorum,kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim .
CansuveCan Minikannesi00 bu pompa eğer emzirirken diğer göğsünden süt boşalıyorsa kullanılıyor. Ben ilk zamanlarda çok kullandım ama şuan 54 günlüğüz terbiye oldu göğüslerim o yüzden kullanmıyorum.
Esma1290 Minikannesi00 ben aldım 15 gün kullandım ama çok pişmanım 100 TL veridigim için çünkü süt arttirmiyor. Ben gittim elektrikli aldım artsın diye sütüm. Artacagina mastit oldum bide 🤷 çok şükür onuda atlatıyor um ama benden sana tavsiye elektrik li al mutlaka
Blge28 Minikannesi00 süt arttırmak için pompa kullan bence. Mochi süt toplama işlevi yapıyor diğer göğüsten süt aktığında. Yani acısız süt çıkartıyor uğraşmadan güzel de bir şey ama süt arttırmıyor bence
Fatma8988 Minikannesi00 bu toplama pompası canım. Benek emerken diğer gögüsten boşa akan sütü topluyor. Süt arttırmaz yani
Minikannesi00 Esma1290 elektirkli hastanede denemiştim ,vakum gücü çok azdı . Hiç süt çekecek gibi değildi ya . Siz hangi marka aldnız
Esma1290 Minikannesi00 ben wee aldim başka hiç denemedim diğer markalar nasıl bilmiyorum ama sormak lazım. Şuan benimde çok az sütüm yaşadığım şeylerden ötürü ama inanıyorum gelecek inşallah sütüm 🙄
Gulella120 Minikannesi00 Ben lansinoh un elektrik süt sağma pompasıyla verdim bebeğime hep sütümü. Az olduğu için emmek istemiyordu onunla sağıyordum. Belki az olduğu içindir bilmiyorum ama mochi kullandığımda benden ilk bi kaç damla geliyordu sonra bişi yok ve çok canım acıyordu denilenin aksine çünkü sürekli bir vakum söz konusu hiç bırakmadan. Ucuna kan toplanıyor morarıyordu korktum yara falan bişi olur diye. Onunla çıkmıyordu sütüm ama hemen ardından elektrikliyle sağınca geliyordu demekki vardı. Bu yüzden hiç tavsiye etmem aslında büyük kolaylık çok heves ederek almıştım ama hüsran oldu üzülmüştüm bende hiç işe yaramadı
Minikannesi00 Gulella120 bende elektirkli falan alayım diyorum ama süt çıkarmaz dye korkuyorum sonuçta ucuz bişey değil . Benm sütümde az bebeğim ilk gelen çok sütü emiyor gerisini emmiyor süt yavaşlayınca. Elektrkli kesin sağar mı ki
Gulella120 Minikannesi00 Bizimde durumumuz aynıydı ilk emiyordu gerisi yok sonrada hiç almadı zaten. Elektrikliden başka seçenek yokki ama göğüs uyarılınca ufak bir çekimde geliyor gerisi zaten temposu önemli elektrikli aynı tempo ve ritimde çekim yaptığı için emme hissiyatı veriyor göğüslere. Manuelde bunu sağlamak çok zor ve süre olarak sıkıcı bir şey 15 er dkkdan yarım saat sağım yapıyorsunuz e birde bebeğe bakması var o esnada
Mimarannee Minikannesi00 hastanede dene istersen. ben kontrole götürdüğümde orada biraz sağdık baya süt gelmişti sonra makine kullanmaya başladım
mervedmr Minikannesi00 Bende lansinoh elektrikli var. Aynı şekilde sizin bebeğiniz gibi ilk gelen sütü çok güzel emiyor ama sonra azalınca ememiyor. Maalesef bunu elektrikli mak da sağamadı. Hastane tipi kiralamak zorunda kaldım. imkanınız varsa cevrenizden birinden deneyin öyle alın derim. Ben boşuna almış oldum.
Blge28 Bebus göğse emme uyaranı vermiyor çünkü. Pompada emme şeklinde süt çıkıyor o da arttırıyor ama mochi sütü topluyor. Sütü arttıran şey emme uyaranı diye düşünüyorum
Bebus Blge28 ama göğsü boşaltıyo sonuçta . Göğüs boşalınca beyine süt üret mesajı gidiyo diye biliyorum