Minnosunannesi evet sivilce gibiydi , öpmekten oluyo sandık ama geçmeyince doktora gidince doktor söyledi. Bide benek benek kızarıklıklar oluşuyodu geçiyodu ilk kontrollerde normal demişti doktor ama başka doktora gidince onlarında alerjiden olduğunu söyledi. Tabi her çocukta aynı belirtiler olur mu bilemem