Kızlar oğlum yaklaşık üç haftadır zorla içiyo mama sadece mama kullanıyoruz buarada bebelac gold kullanıyorum doktor geçen hafta kontrolde üç saatte bir 120cc dedi ama hiç 120 içmiyo 90 bazen 80 bazen 100 atak dönemidir dedik ama böle uzun mu sürer kilosu 6100 illa 120 mi içmeli nolur yardımcı olun sinirden ağlıyorum artık